لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب" فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات:3 چکیده: در مکتوبی که پیش رو دارید، روشی برای طبقه بندی کالاهای موجود در فروشگاه های اینترنتی معرفی میگردد. این طبقه بندی بر اساس سلیقه مشتری و همچنین اطلاعات گرفته شده از دیگر موتور جستجوها پیرامون کالای مورد نظر بنا شده است. سلایق مشتری که به صورت زبانی درباره ی کالاها بیان شده (Linguistically defind) ، یا همان خواص محصول، مستقیما از مشتری دریافت می گردد. از طرف دیگر موتورهای جستجو اطلا .




دانلود فایل های کمیاب مشتری ,فایل ,دریافت ,بندی ,طبقه ,های ,مقاله سیستمهای ,طبقه بندی ,سیستمهای فازی ,زبانی درباره ,صورت زبانیمنبع

پایان نامه بررسی میزان و نوع استفاده ازاینترنت

شکل ورق هاي چندسانگرد U بدست آوردن روابطی براي پیش بینی مقادیر بازگشت فنري در شکل دهی

طراحي و مدلسازي ماژول يك ميكروروبات با قابليت مانور سه بعدي

دانلود طرح توجيهی بسته بندي خرما و قند مايع

دانلود مقاله اصول سرپرستی, نوآوری و خلاقیت

برآورد خطاي موجود در تحليل ايزوژئومتريك صفحۀ تركدار تحت كشش

چگونگی پیدایش زمین و حیات بر روی آن

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تک تحریر drahmad https://hihotel.ir گیل فان | دنیای فیلم و سریال پورت 20 خرید وفروش باغ ویلا ی لوکس در غرب استان تهران اینجا زیبایی را درک کن طرفداران اصغر باکردار | دانلود آهنگ جدید اصغر باکردار valentingys900 Homepage تم زیبایی